„Vše pro les, zahradu, dílnu a volný čas ...“
+420 777 653 724   info@hobbytech.cz

Doprava PPL

Doprava zboží v hodnotě objednávky nad 2.000,-Kč je zcela ZDARMA, v případě objednávky pod 2.000,-Kč je cena za dopravu 99,-Kč nebo na dobírku 160,-Kč.

Doručení balíku 

  • Ohledně doručení si lze v našem e-shopu vybrat ze třech způsobů: osobní vyzvednutí na prodejnách, doručení PPL přímo na dodací adresu nebo do Parcelshopu.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
  • Převzetí a reklamace: ‐ Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody (nutno poznamenat převzetí s výhradou). 
  •  Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Komunikace s PPL ‐pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
  • Vážení zákazníci, pro kontaktování zákaznického servisu Vám doporučujeme využívat telefonní číslo 588 080 054 pro příjemce zásilek. Nebo můžete využít e-mailovou adresu info@ppl.cz. Provozní doba zákaznického servisu je v pracovní dny od 8 do 18 hodin, v sobotu od 8 do 16 hodin.

PPL CZ

  • Přeprava balíků do 50 kg v rámci České republiky
  • Doručení v pracovní den v rozmezí 8:00 – 18:00 hod.
  • Možnost volby sobotního doručení
  • Maximální rozměr zásilek 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 360 cm
  • Pojištění zásilky do hodnoty 50 000 Kč v ceně přepravného
  • Inkaso dobírky od příjemce pomocí platební karty nebo v hotovosti u řidiče PPL
  • Řidič přiveze balík přímo na dodací adresu, balík nelze nechat ani přesměrovat na Parcelshop

PPL PARCELSHOP CZ

  • Přeprava balíků do 31,5 kg v rámci České republiky
  • Příjemce si v nákupním košíku zvolí doručení  na pobočku PPL ParcelShop
  • Řidič na základě objednávky doručí zásilku do vybraného PPL ParcelShopu
  • Příjemce okamžitě obdrží informativní SMS a email o uložení zásilky
  • Zásilku si vyzvedne v otvíracích hodinách PPL ParcelShopu, zpravidla i o víkendu
  • V případě dobírky – pouze platba v hotovosti
  • Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 dnůod uložení v PPL ParcelShopu
  • Balík Vám vydáme po ověření údajů z průkazu totožnostishodnými s údaji na balíku.